Doğumgünü

12 Mar

Yok değil beni de yaralayanlar. Var… Mutluyum belki ama, varlar… Belki bir belki iki tane. Bir bakış, bir sözle anımı donduranlar var. Neden geç kaldığımı bir ben bilirim. Geç kalmak yok dersen, var bebeğim. Geç kalmak da var. Zamanında anlamamak, yanlış tanımlamak da var. Ütopya değil yaşadığımız, gerçeğin ta kendisi, zamanın ta ortası. Olmasaydı belki derdim gel diye. Ama diyemiyorum çünkü çoktan gittin… Belki olacak; ama inan bugün değil. Sana da bana da yeşermedi bugün filizler. Bizimkiler ne zaman olacağını bilmediğimiz bir geleceğe doğru uzadı… Belki de yarına… Bitir yükümlülüklerini, gel bana… İşte o zaman yeşereceğiz dünyaya…

Leave a Reply

